Hoşgeldin (İlk Üyelik) Bonusu Veren Bahis Siteleri

İnsanları üzmek istemeyiz dimi? Yani karşımızdakine değer veriyorsak bizim için hep en önde giderler ve önemlidir onlar. İşte siz de benim için öylesiniz arkadaşlar. Ben nasıl yaptığım işe ve araştırmaya önem veriyorsam bu tamamen sizin iyiliğiniz içindir. Hoşgeldin bonusu veren bahis siteleri araştırmasını çok dikkatlice yaptım bu sefer. Tamamen sizi düşünerek gerçekleştirdim bunu. Eğer ki kafadan atma incelemelerde bulunsaydım ne bu kadar sağlam bir yazı yazabilirdim ne de elimden geldiğince önemli bularak hazırladığım bu listeyi bu kadar özenli olarak hazırlamazdım. Bahis çok önemli bir algıdır insanlar üzerinde. Bir tanesini seçersiniz. Üye olursunuz. Sonrası ise tamamen sizin tahminleriniz ile o bahis sitesinin arasında gerçekleşir. Ancak benim burada tükettiğim kelimeler hiç de öyle bir şey olmadığını açıklıyordur umarım. Yani ben güvenerek seçerim bahis şirketlerini. Kafadan atarak olmaz bazı işler. O yüzden kesin dille söylüyorum ki size hoşgeldin diyen bir bahis bürosu eğer benim size önerdiklerimden biri ise, işte o zaman her şey sadece sizin tahminleriniz ve onların hizmeti değildir. Ben de bu işin içine dahil ederim kendimi. Bazı kişilerden yorumlar alıyordum geçenlerde. Adam paramı alamadım diyor. Ben de diyorum ki nasıl alamazsın. Karşı çıkıyorum hemen. Gerekirse iletişime geçiyorum hepsiyle.

İlk Üyelik Bonusu Veren Bahis Siteleri, Para Veren Bahis Siteleri, En Çok Bonus Veren Bahis Siteleri, Para Yatırmadan İlk Üyelik Bonusu Veren Bahis Siteleri

Hele ki benim verdiğim linkler üzerinden üye olduysa ve bana bunu bildiriyorsa o zaman çok daha fazla ilgileniyorum hepsiyle. Sanki yük benim omuzlarıma binmiş gibi düşünüyorum. Adam kazanıyor ödeme alamıyor. İleride bana da böyle bir şey yaparlar diye düşünerek hareket ettiğim için hemen elimi atıyorum meseleye. Çoğu kişiye de faydalı olduğumu biliyorum. Hatta bazı arkadaşlarımız ilk üyelik bonusu veren bahis sitelerinden nasıl bonus alacağını bilemedikleri için bana yorum atıyorlar. Ben de elimden geldiğince onlara destek olmaya çalışıyorum. Hazır bugün bu kadar promosyon haberi yapacak iken size bir blog bahis sitesinden bahsetmek istiyorum.

Bonus Veren Bahis Siteleri : Yandaki kelimeler size yine hemen hemen aynı konuyu hatırlatıyor değil mi? Arkadaşlar bonus veren bahis siteleri yazısına tıkladığınızda bu sitelerin tamamı hakkında çok geniş bir anlatım bulacaksınız. Vermiş olduğum sitedeki yazar her kimse eğer, gerçekten iyi araştırmış ve bonus alabilmenin ne gibi şartlara bağlı olduğunu da dile getirmiş. Ben bile okurken şimdi ondan bir şeyler alıp ekliyorum buradaki makaleme. Siz de bence bir bakın buraya.

Ben asıl konumuza devam edecek olursam şu an piyasada çok büyük bir bahis sitesi rezaleti yaşandığını söylemem gerekli. Çünkü her gün yeni bahis siteleri çıkıyor. Bunların çoğu yasal değil. Yani en azından insan yurtdışında gidip sırf bu işlere özgü bir şirket açar. Ancak şu an gözlemlediğim kadarıyla önünü alan bir tema buluyor ve bahis oynatma işine giriyor. Kafadan sağma bonus miktarları da yazıyorlar ki ilgi çeksinler. Tamam iyi hoş da ben sana nasıl güveneceğim kardeşim? Ne canlı destek hattın var ne de en çok bonus veren bahis siteleri listesinde adın yazıyor. Hiç bir yerde kaydın yok. Ben para yatırdıktan sonra beni dolandırmayacağını nereden bilebilirim ki? Lütfen böyle siteleri seçmeyin arkadaşlar. Dikkatli olun. Telefonunuza her gelen mesaja kanıp üye olmayın bunlara.

Söylemek istediğim bir diğer şey ise tahminler konusu. Bazı oyuncular bonuslarını aldıktan sonra en çok 2.5 üstü oynamayı istiyorlar. Baktığınız zaman hem daha cazip geliyor hem de kazanma şansı ile oranları kıyasladığınızda oldukça memnun edici sonuçlar ve paralar alınabilecek gibi gözüküyor. Ben de çoğu zaman 2.5 gol üstü oynuyorum. Sahi eğer 2.5 gol üstü nedir, nasıl oynanır gibi şüpheleriniz varsa aklınızda https://www.bahisvadisi.com/iddaa-2-5-ustu-nedir adresindeki konuya bakın bence. Burada 2.5 gol üstü için bir hayli geniş kapsamlı cümleler sarf edilmiş. 2.5 gol üstünü de geçersek şimdilik size son söyleyebileceğim şey para veren bahis sitelerine bakmanız gerektiğidir. Para veriyor gibi söylüyor çoğu kişi ama yine bunun adı bonustur. Para yerine de geçtiği için böyle konuşuluyor. Çünkü verdikleri bonuslar yine bir bakıma para kazandırıyor ve kuponlar oluşturup normal nakit gibi kullanılma özelliğine sahip.

Bu özelliği iyi kullanmak gerekiyor. Çoğu kişi bahis ofislerine girdiğinde kayıt olup bonusları bile istemiyor. İsteseler keşke. Bunlar bir nevi nimet diyebiliriz bu oyunda. Şimdi size para yatırmadan bonus alma şansınızın da bulunduğu online bahis siteleri listesini veriyorum. Canlı bahis de oynayabilirsiniz haliyle. Rulet zaten en popüler oyunlar arasında. Casino bölümü de mevcut olduğundan dolayı size her yol Paris arkadaşlar 🙂 Bol kazançlar diliyorum.

spacer

Yorum Bırak